Jobba jobba jobba

Hej och hå.
Här sitter jag och jobbar. Ska nog se till att bli klippt här om en stund. Det behövs, jag har varit och hackat lite själv bak i nacken. Kan behövas jämnas ut lite.
Efter klippningen ska jag platta ut det. Med en GHD Styler. Ett fantastiskt styling verktyg. Den gör både lockar, vågor och plattar ut håret rakt. Finns att köpa på välsorterade frisörsalonger och är garanterat värd varenda krona.
Viktigt bara att man har i ett bra värmeskydd innan man torkar håret. Jag själv använder Nectar Thermique från Kérastase. Det är min absoluta favorit bland värmeskydd just nu.


GHD Radiance - fantastisk!     


Nectar Thermique - kanonbra värmeskydd för plattång och fön!               
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0