Kära nån

så ont i huvudet jag fick plötsligen. Inte så värst plötsligt egentligen. Har haft ont i skallen mest hela dagen. Vet inte varför. Antingen sover jag snett för att katten tar upp så mycket plats i sängen (mycket troligt och till min sambos stora förtret). Det kan oxkså vara att jag sitter mer vid datorn än jag gjort förut. Idag till exempel har jag suttit framför datorn nästan hela arbetsdagen. Fått gjort massa viktigt. Mailat en massa, gjort semestercheman helt klara och lite annat med. Kan ju informera om att jag och gubben är lite smått nördiga. Jag tror att vi mailat varandra runt en 20 ggr idag. Likadant igår. Jag älskart! Småprat mest, bollar tankar med varandra. Men det är så det ska va, jorå.
Kanske jag ska slänga i mig en slurk koffein innan jag börjar räkna produkter. Vi ska inventera snart och jag tänkte jag börjar räkna redan nu så går det kanske lite fortare sen då när det är dags. bara jag håller reda på vad som är räknat och inte så.....


Kanske ska ta två "tablets"...

Läjters / Tösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0