Långsam dag

Idag har jag suttit på min breda bak mest hela tiden tycker jag. Jo men faktiskt, jag har färgat en utväxt och tagit emot lite kassa. Och så lagade jag ett fel som var trasigt. men det är allt jag lyckats med idag.
Nej nu ljög jag visst. Jag har ägnat mig åt något fantastiskt nödvändigt. jag fick en present igår. Jag har nämligen en kund som arbetar för Dior och igår hade hon med sig en present till mig. Hur avundsjuka blev ni nu då va? Detta är vad jag fick.

Dior Lip Maximizer

Nu ska mina läppar bli fylliga. Så tillbaka nu då till det där fantastiskt nödvändiga jag gjort idag. Jag har överdoserat Dior. Det ni, det är det inte alla som kan skryta med det inte. Jag har stått framför spegeln hela dagen mer eller mindre och duttat på mer. Och så står jag där sen som ett fån och plutar med läpparna, helt övertygad om att jag ser en stoooor skillnad. Hört talas om sockerpiller? Det är ju så man kan undra om jag riktigt har alla hemma..... Hmm det ska vi inte gå in på nu....

Nu är klockan strax 21 och det är onsdag. Vilket betyder att jag måste se på Greys Anatomy. Ja ni hörde rätt, jag MÅSTE se det. Annars dör jag nog. Och det vore ju typiskt dåligt.

Läjters // Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0