Nykär!

Jag är alldeles komplett blint förälskad. I en liten hårtuss minsann. Vi tror att han heter Yatzy. Han är en liten kattunge. Vi har redan en katt som heter Pussel, därav namnet Yatzy. Vi samlar sällskapsspel verkar det som. I alla fall så är Yatzy nu 8 veckor gammal. Och han ska kanske få flytta hem till oss. Pussel löper tätt som oftast och jag vill inte kastrera henne, tror att jag kommer vilja få kattungar av henne så småningom. Så då blir det p-piller till katten. Men Yatzy blir det nog "snipp snipp" på. Måste fixa detaljerna ganska snart, annars blir det inte nån Yatzy hos oss. Och jag är ju så kär i honom. Så fin liten buse! Vill ha vill ha vill ha!!!

Yatzy är den röda. Vill du ha en?

Läjters / Tösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0