Ohh så schnygg jag blir nu!

Jag färgar håret. Igen? Undrar du då. Jaa igen. Det växer ju, och jag är inte naturligt orangehårig. Det ni, vilket avslöjande va. Ja i alla fall så färgar jag utväxten och fräschar till tonen på längderna lite. Det måste göras innan helgen. Fredag kväll har vi ju vår fantastiska dejt (som jag ska berätta mer om snart), på lördag ska vi på bröllop och på middag med goda vänner och på söndag är det barnvälsignelse för systersonen. Phew! Vilken helg. Då måste man vara fin i håret!
Ska se om jag inte kan få till nån bild på spektaklet med snart då. Tills dess duger den här som exempel på hur färgen ser ut.

Jahajja! Trodde jag hade en bild, men icke. Så ni får allt vackert vänta.

Läjters / Tösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0