RAW Comedy Club!!!

På Göta Lejon i Estockolmo. Det är dit vi ska ikväll. Förstår ni så sjukt mycket jag ser fram emot detta. Stockholm here we come! Både jag och gubben är väldigt förtjusta i stand-up. När vi precis blivit tillsammans tittade vi på väldigt mycket stand-up från usa. Extremt mycket skulle jag vilja påstå. Eddie Izzard, Carlos Mencia, George Carlin och Jeff Dunham. De är våra favoriter. Vi har sett deras shower så många gånger så jag snart memorerat dem. Ser fram emot fler....
Men ikväll är det alltså dags för RAW. Efter det skall vi hem till underbara Elin och Mattias. Vi sover över där tills imorgon, för då skall vi tillsammans med dem gå på bröllop. Och på söndag är det 2 års kalas för lille Theo och barnvälsignelse för Jonte. Fullt upp hela helgen alltså. Men sova kan man göra i himmelen.
Ha en fin helg hörrni så hörs vi när jag har tid att blogga igen. Med lite tur på söndag.....


RAW Comedy Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0