Välkommen till min nya blogg!

Blogg alltså. Jo men så här är det. Jag följer i runda slängar 700 bloggar per idag (mycket runda slängar). Och mer eller mindre varje dag som jag läser dessa 700 (!) bloggar så funderar jag: "hmm, ska jag kanske börja blogga". Jag tycker ju själv att jag har väldigt mycket vettigt att säga. Eller ja vettigt och vettigt, jag har i vart fall väldigt mycket att babbla om. Fråga min karl får ni se. Jodå jag pratar så mycket så han får öronskav snart. :) Och det är ju lätt faschinerande. Att jag babblar så mkt med honom menar jag. Nu vart det konstigt igen, det är ju inte att jag pratar med HONOM som är konstigt, utan att jag PRATAR med honom, nej vänta det blev fel det med. Det jag menar är,att jag har ett väldigt socialt arbete, där jag får prata i mängder (jag är frisör). Och ändå så är pratet inte slut när jag kommer hem. Utan då måste jag först berätta allt för honom som jag berättat för andra. Och dessutom deras kommentarer till det jag sagt. Jag upprepar gärna det jag sagt ett par gånger med. För att vara säker på att jag verkligen har sagt det liksom. Och sen kan jag glömma att jag berättat det och med glädje och inlevelse berätta en gång till.
En annan sak jag gör är att jag får för mig att historier jag hört, är mina egna. Så då kan jag gå runt och berätta dem för andra. Det blir ju extra underhållande när personen jag hört det av får höra det av mig sen. Fast med min touch på det förstås. Detta har hänt mig och gubben ett par gånger. Han finner detta mycket underhållande. Där står jag och pratar på, och plötsligen inser jag. Och säger: "eller var det du som sa det till mig kanske". Jaja, jag får väl bjuda på det då antar jag.  Förstår ni såna extrema mängder prat som jag kan klämma ur mig på en dag? Det är vansinnigt......
Nog om det..

Det här är min nya blogg. Är den inte fantastisk!!

Känn dig välkommen.

Läjters // Tösen

Kommentarer
Postat av: Lona

välkommen ;)

2009-04-15 @ 14:49:19
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Wicke

Hi hi, min identitet kom upp direkt!!! Har du eller är det min dator som är så himla intelligent? jag som varken läser bloggar eller för den delen har någon egen är ju inte så insatt. Men jag har massor med tid ... så varför har jag ingen? Glattis till din nya blogg Å kram påre

2009-04-15 @ 15:43:48
Postat av: Wicke

Hupp!!! De vill ha 668:- för att berätta om mej, mina värderingar och vem jag är??? Ja, i annonsen ovan, alltså. Allt det där vet ju jag redan. Vill jag ha papper på det? Näe

2009-04-15 @ 15:48:12
Postat av: Wicke

Å märkte just att det var min dator som... okej okej JAG kan inte detta

2009-04-15 @ 15:50:16
Postat av: tanya

HEJ TÖSEN :D välkommen

2009-04-15 @ 20:44:15
URL: http://taii.blogg.se/
Postat av: viktoria

TJAAA

2009-04-16 @ 18:01:47
URL: http://kaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0