Typ en månad

sen jag bloggade senast. Ja inte riktigt då. Tre veckor kanske. Inte så att mitt liv varit händelselöst på något  vis. Verkligen inte. Det både händer och fötter. (tönt) Men jag har bara inte haft så mycket motivation, eller kanske inspiration för att blogga helt enkelt. Men eftersom jag igår fick frågan "när ska du uppdatera din blogg?", så tänkte jag att jag måste uppdatera den då. Kanske inte massa inlägg varje dag. Men med lite tur en per dag. Eller i vart fall en per vecka. Det visar sig vad det blir.

Så vad har då hänt sedan senast? Både syster och bror har tagit studenten. Wohoo grattis! Så duktigt gjort. Mig vara stolt. En annan syster har fått barn. Det blev en alldeles bedårande liten pojke. Söt som socker. Mig vara stolt igen. Mormor och morfar har varit här i en vecka och kört slut på oss alla. Otroligt att två pensionärer kan ha så mycket energi va.
Vad mer, jo mina katter har blivit bundis. Det var lite spott och fräs i början, men nu är de så förtjusta i varandras sällskap så. Bra det! Själv så har jag alldeles för lite att göra på dagarna. Vad ska jag hitta på för att ordna detta då tro? Förslag?

Nu, ska jag hitta en rolig bild att lägga till detta inlägg. Och sen ska jag hämta en kopp kaffe tror jag minsann.


Det senaste tillskottet till familjen, Andros Bill Mattsson. Sötast!

Läjters / Tösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0