19 månader

Idag firar jag och min underbara älskade 19 månader tillsammans. Tänk att han står ut med alla min knasigheter varje dag. Och detta utan att klaga. Jag är banne mig en lyckligt lottad quinna. Och alla ni singeltjejer kan lika gärna ge upp. Den bästa av alla är redan upptagen, han är min!
Så hur firar vi detta då? Jo det ska jag tala om att vi ska sitta brevid varandra i soffan och mysa med en rolig teve. Och så ska vi äta finmiddag. Nämligen köttfärssås. Det ni, nu blev ni allt avis va. Så underbart har vi det en helt vanlig torsdag.

Nej men om jag kanske skulle ta och kirra middagen då kanske.


Stoffej jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: viktoria

GRATTIS MAJIIN O STOFFEJ:)



Hoppas ni får en trevli kväll tillsammans:)

2009-05-07 @ 22:38:50
URL: http://kaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0