Leeeeeekaaaa!

Jajjemensann. Det ska lekas imorgon. Jag ska till Nickis äventyrslek med Marie och henns små troll. Moster Malin ska leka tills hon stupar. Oj så roligt vi ska ha. Jag verkligen längtar. Egentligen jobbar jag ju alltid måndag-fredag. Men på lördag ska jag göra en bruduppsättning, och på söndag är de andra tjejerna på Wella Showboat så då måste jag ju jobba. Salongen ska ju ha öppet liksom. Men om jag har jobbat alla vardagar denna veckan, och sen jobbar helgen, och sen är det vardag igen. Då skulle det alltså bli 12 dagar i rad som jag jobbar! Det går INTE, jag går nog sönder i så fall. Så jag tar ledig imorgon för att orka med. Smart va.
Kanske jag ska gå o lägga mig då så jag orkar med allt det där lekandet som jag har planerat imorgon....

Godnatt på er alla!

Läjters / Tösen

Nickis Äventyrslek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0