Ojj då

Det var väldans vad det tog lång tid tills jag ville blogga igen. Det senaste inlägget jag skrev var ju lagom piggt o glatt. Men nu är allt mycket bättre. Alltså det har varit mycket bättre ganska länge. Men jag tappade liksom lusten att blogga när någon som står mig så nära blev så sjuk. Men nu är allt mycket bättre och jag ska kanske blogga lite igen.

Vad har hänt sen senast. Ja en hel del förstås. Vi kör en liten snabblista:

Jag har fått en bil av min älskade - Underbart!
Min älskade har blivit farbror
Vi ska troligen få köpa hyresrätten som vi bor i rätt snart, typ om ett par månader
Jag har kört ner bilen jag fick i ett dike, men den klarade sig faktiskt väldigt bra
Jag har sagt upp mig från jobbet som salongschef. Vad jag ska göra istället? Ingen aning än så länge. Spännande!

Det där var några av topparna som jag kommer på så där nu på rak arm. Vem som helst förstår ju att det hänt en väldans massa mer på ett år. Men kära nån då, det kan vi diskutera en annan gång.

Däremot så kan jag berätta att jag har blivit ännu mer kär i min fina älskade sambo. Ni förstår inte hur underbar han är. Jag är fullkomligt vilsen utan honom, jag är halv och inkomplett. Han är mitt allt! Och så luktar han gott med, bara en sån sak.

Nu ska jag snegla lite på honom medans jag dricker lite rödtjut och äter brieost. Hoppla så vuxet då!



Läjters / Tösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0